Retourbeleid

Verzendbeleid

Wil je jouw bestelling retourneren?

Weet je het zeker?

Je hebt de mogelijkheid om de goederen binnen 14 dagen na levering te retourneren. 
Het product dient ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet en bij voorkeur in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden bij het retourneren van de goederen.            

De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Je bent zelf verantwoordelijk voor de wijze waarop de retourzending plaatsvindt. Je kan deze bij het postkantoor op de normale manier, aangetekend en/of verzekerd verzenden. 

Wij gaan meteen aan de slag!

Retourneer jouw product

Het spijt ons zeer dat u uw Bedding Boutique-product wilt retourneren. Uiteraard is dit geen enkel probleem. We willen je vragen om onderstaande stappen te volgen om de producten van Bedding Boutique te retourneren aan ons. Dan doen wij ons best om alles goed te laten verlopen.

Nadat je het retourformulier hieronder hebt ingevuld en akkoord hebt gekregen via de e-mail volg je de stappen hieronder om je artikelen retour te melden:

Stap 1: Verpak de producten die je wilt retourneren in de originele staat en in een goed gesloten verpakking.

Stap 2: Print de retoursticker met het retouradres die je van ons ontvangt uit en plak deze op de verpakking.

Stap 3: Geef je retourzending af bij een pakketpunt. Zij sturen je pakket naar ons op. Opmerking: zorg ervoor u bewaart het verzendbewijs dat u van het postkantoor ontvangt!

Stap 4: Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk terug
dan 14 dagen na ontvangst van de opzegging. Wij mogen echter wachten met terugbetaling tot wij de factuur hebben ontvangen
producten, of totdat u heeft aangetoond dat u deze heeft verzonden. Als je met Klarna hebt betaald, verrekenen zij dit met je factuur.

Let op! Retourzendingen die op een afhaalpunt liggen halen wij niet op!

In het bericht aangeven:

  • Omschrijving klacht
  • Ordernummer of factuurnummer van de bestelling