Heb je hulp nodig?
Geen probleem! We helpen je graag.
📦 Verzending
Wat zijn de kosten van het verzenden?
De verzendkosten bedragen €7,95. Als je bestelling boven de €150,- is dan is de verzending gratis.
Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?
Wij sturen je binnen één uur een bevestiging van de bestelling. Mocht er iets mis zijn gegaan, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen!
Wat is jullie levertijd?
Bestellingen die vóór 12:00 geplaatst zijn, worden binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd (Tenzij anders is aangegeven). 📦
Wat als mijn product niet op tijd is geleverd?
Wij verzoeken je dan nog één dag langer te wachten op je bestelling. Dit kan namelijk komen door de extreme drukte bij de pakketdiensten. Je kunt altijd ook altijd even contact met ons opnemen. Wij kijken dan graag even met je mee!
😌 Garantie
Hoe lang heb ik garantie?
Hoelang je garantie hebt verschild per product. Dit kun je vinden bij op de pagina van het desbetreffende product. Als je product defect geleverd wordt, dan vragen wij jou wat foto’s op te sturen naar customerservice@beddingboutique.nl.
Wij zorgen er dan voor dat je je product terug kan sturen en je een nieuwe ontvangt.
Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?
Ben jij niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op via customerservice@beddingboutique.nl. Wij gaan dan meteen aan de slag om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. ✉️😊
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt mailen naar customerservice@beddingboutique.nl Dit proberen wij binnen 24 uur te beantwoorden.
Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling annuleren is zeker mogelijk. Wel moet dit binnen 1 uur na bestellen, dan kunnen wij dit nog verwerken. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Wanneer je niet helemaal tevreden bent, horen wij graag wat de reden van retour is. je kunt dan even een mailtje sturen naar customerservice@beddingboutique.nl Ook kun je op onze retourpagina meer informatie vinden over hoe dit in zijn werking gaat. 😁
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via customerservice@beddingboutique.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Wat wil "wettelijke garantie" zeggen?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De genoemde garantietermijnen op onze website betreft onze eigen fabrieksgarantie.
Zijn jullie reviews echt?
Wij gebruiken Trustpilot als reviewplatform. Na het plaatsen van een bestelling bij Bedding Boutique, stuurt Trustpilot onze klanten een uitnodiging om een review achter te laten. De reviews worden vervolgens door Trustpilot gescand op echtheid. Dit controleren ze door te kijken of het e-mail adres waarmee de review is geplaatst, overeen komt met de e-mail waarop de bestelling is geplaatst. Meer informatie over het reviewbeleid vind je hier: https://nl.trustpilot.com/trust/how-reviews-work
Andere vraag?
Neem contact op met onze support afdeling en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!